רכז/ת לשכה באגף הכספים במטה הרשות בירושלים

המפרסם
מינהל ומשאבי אנוש
תאריך פרסום:
07/01/2020
תאריך אחרון להגשת מועמדות:
15/01/2020

 

 

למטה הרשות בירושלים דרוש/ה: רכז/ת לשכה באגף הכספים 

רובד משרה: 1

תיאור התפקיד

לנהל/לרכז את פעולות הלשכה למתן סיוע מנהלתי לגורמי האגף.

לדווח למנהל האגף.

לתאם את לוח הזמנים של המנהל ושל נוספים לפי הגדרתו.

לסייע בדיונים: עריכה, איסוף וארגון של חומר לקראת הישיבות, סיוע מנהלתי לישיבה, רישום פרוטוקולים, אישורם ותיוקם.

מעקב אחר ביצוע החלטות על ידי בעלי תפקידים באגף.

ניתוב דואר המגיע ללשכה לגורמים המתאימים באגף ומעקב אחר המענה, בהתאם לעניין.

תיוק ושמירה של חומר ומסמכים בהתאם להנחיות.

מתן  מענה טלפוני בלשכה.

ביצוע משימות נוספות בהתאם לצורך ולדרישות הממונים.

דרישות התפקיד

השכלה: תעודת בגרות מלאה. עדיפות להכשרה מקצועית בתחום ניהול המשרד.

ניסיון מקצועי: שנת ניסיון אחת בתחומים רלוונטיים לתפקיד.

דרישות נוספות: ידע וניסיון בהפעלת תוכנות Office, ידיעת השפה העברית על בורייה, כושר ביטוי בכתב ובעל פה.

קורות חיים יש לשלוח לכתובת מייל: nomim@land.gov.il​, עד ליום: 15.1.2020​.

gov