לאן לפנות

​​​​​​​​​​​​​​​​לשירותכם, ריכוז כל דרכי הפני​יה לרשות בערוצים השונים.​​

 

מוקד שירותים מהירים  

מוקד שירותים מהירים המוקד נותן שירות לבעלי חוזה חכירה מהוון תקף וכן לבעלי הסכם מכר שאינם רשומים בלשכת רישום המקרקעין (טאבו) ,בנכסי מגורים ותעסוקה, בנושאים הבאים:

הפקת אישור זכויות או​ הודעה על רישום זכויות, העברת זכויות, מתן התחייבות לרישום משכנתא וביטולה ומתן מענה ​לבירורים.​​​ 

מי מטפל בך  

בעזרת יישום זה תוכלו לברר לאיזה סניף עליכם לגשת בהתאם למטרת פנייתכם, את שעות הפתיחה של הסניף וכתובתו. בחלק מהמקרים תוכלו לקבל מידע על המסמכים הדרושים לצורך הפנייה.​

דרכי התקשרות ושעות קבלת קהל  

בדף זה​ תמצאו את פרטי הסניפים הקרובים למקום מגוריכם - כתובות הסניפים, ​טלפונים ושעות קבלת קהל.

שירותי המוקד הטלפוני  

מוקד טלפוני 5575* / 03-9533333

המוק​ד הטלפוני: המוקד פועל בימים א'-ה' משעה 8:00 עד 19:00 ובימי שישי משעה 8:00 עד 12:00. מענה אוטומטי ניתן 24 שעות ביממה.

שירותי המוקד הטל​פוני

  • מתן מידע אישי לכלל הנושאים והלקוחות מתוך התיק המתנהל ברשות מקרקעי ישראל.

  • משלוח העתקי מסמכים בדואר לבעל הנכס או למיופה כוחו בלבד.

  • מתן מידע מקיף לכל המעוניין. המידע כולל שאלות ותש​​ובות, טפסים והסברים,

  • מכרזי מקרקעין, תוכניות מתאר, כתובות וטלפונים ועוד.​​

פניות הציבור  

​​לשירותכם טופ​ס מ​קוון ​לשליחת פניות בנושאים הקשורים לפעילות רשות מקרקעי ישראל (רמ"י).

תוכלו לפנות בנושאים כגון העברת זכויות בנכס, אישור זכויות, משכנתאות, בעלות ורישום, מכרזי מקרקעין, היוון, נהלים, פניות בנו​גע לאתר, שאלות כלליות ועוד. 

gov