ראש תחום בקרת איכות במרחב מרכז בתל אביב (משרה זמנית – מילוי מקום)

המפרסם
מינהל ומשאבי אנוש
תאריך פרסום:
19/06/2019
תאריך אחרון להגשת מועמדות:
30/06/2019

 

 

​למרחב מרכז בתל אביב דרוש/ה: ראש/ת תחום בקרת איכות (משרה זמנית – מילוי מקום)​

תיאור התפקיד 

מטרת התפקיד: לבצע בקרת איכות על עבודת צוותי העסקות והשיווק במרחב לצורך קיום תהליך שיפור מתמיד בתפקוד צוותי העסקאות והשיווק. מדווח למנהל המרחב. 

חבר הנהלה: חבר בהנהלת המרחב ושותף בקביעת מדיניות המרחב בכלל תחומי הפעילות. 

גורם מקצועי: אחראי מקצועי למתודולוגיה של אבטחת האיכות בעבודת צוותי העסקות והשיווק. בין היתר, אחראי לביצוע ביקורת בתוך תהליך העבודה וביקורת על התוצרים הסופיים של צוותי העסקות והשיווק. מוודא ביצוע הפעילויות בסטנדרטים שנקבעו, ובכלל זה עמידה ביעדי רמות השירות (SLA), מעקב אחרי דוחות אי ביצוע ועוד, ומעדכן את ראשי צוותי העסקות והשיווק. מבקר את העבודה בהתאם לנוהלי הרשות בהיבטים המקצועיים ובהיבטים הנוהליים. מבצע בקרה אחר אופן יישום ההחלטות המתקבלות בוועדת העסקות. מבצע פעולות נוספות בהתאם להוראות הממונים.​

דרישות התפקיד

השכלה: תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר (עדיפות בכלכלה, משפטים, אדריכלות, הנדסת תעשייה וניהול, מנהל עסקים). רצויה השכלה אקדמית גבוהה (תואר שני) במקצועות הניהול. 

ניסיון מקצועי: ניסיון בתחומים רלוונטיים לתפקיד ובכלל זה בפיתוח והפעלה של מערך בקרה בתחום המקרקעין. לבעלי תואר ראשון נדרשות 4 שנות ניסיון מקצועי ולבעלי תואר שני נדרשות 3 שנות ניסיון מקצועי.  

דרישות נוספות:

  • יכולת גבוהה בתכנון פעילויות ובמעקב אחר ביצוען. 

  • יכולת ניהול והפעלת עובדים וצוותים מקצועיים. כושר ויכולת לאבחן, לזהות בעיות ופתרונות, ליזום פעולות, ולהוביל שינויים. 

  • יחסי אנוש ויחסי עבודה טובים עם עמיתים וכפיפים. 

  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעה טובה של השפה האנגלית. כושר ביטוי, בכתב ובעל פה, ברמה גבוהה.

יינתן יתרון להיכרות עם התורה המקצועית ותחומי הפעילות של הארגון.

קורות חיים יש להעביר עד ליום 30.6.2019 לכתובת מייל:  barakp@land.gov.il.

gov