מבנה ארגוני

 

 

DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=10DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=11DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=13DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=19DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=20DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=3DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=9DispForm.aspx
DispForm.aspxhttp://land.gov.il/Lists/CommonServicesList/DispForm.aspx?ID=8DispForm.aspx

 

 

חטיבת השירות

​​​​​​​​​​​​​​​​​​חטיבת השירות מתמקדת במתן שירות ללקוחות רשות מקרקעי ישראל, מתוך מחויבות ואחריות ללקוח. החטיבה מקדמת גישה מקצועית המתאפיינת באכפתיות, שקיפות ויעילות, בעבודת צוות פנים-ארגונית ובהליך מתמיד של שיפור.

החטיבה מפעילה חמישה מרחבי שירות. חמישה מוקדים לשירות מהיר וכן מוקד טלפוני. כל אלה עוסקים בתחזוקת הסכמי חכירה​ במגזר העירוני ובהסכמי פיתוח​ וכן במתן מענה ללקוחות הרשות לגבי כל שאלה ולגבי כל פעולה שעליהם לבצע.

פעולות החטיבה

מרחבי השירות
מרחבי השירות עוסקים בעיקר בניהול נכסים מורכבים, הכוללים בדרך כלל פעולות כספיות. כמו כן מטפלים מרחבי השירות בהעברת בעלות בנכסים מהוונים עירוניים ללא תמורה ובתמורה​, בשטחי חכירה  שגודלם עד 1,000 מ"ר.

מוקדי השירות המהיר

מוקדים אלה פרוסים בפריסה ארצית, בסמוך למרחבי השירות (צפון, חיפה, ירושלים, תל אביב, דרום). השירות ללקוח מתמקד בהסכמי חכירה מהוונים במגזר העירוני וכולל פעולות כגון מתן אישורי זכויות, מתן התחייבויות לרישום משכנתא וסילוקה, העברות זכויות ומענה לבירורים, וכל זאת .במסגרת לוחות זמנים קצרים ומוגדרים, בהתאם לאמנת שירות פומבית ללקוחות

​המוקד הטלפוני
חטיבת השירות רואה חשיבות מרובה בפיתוח ערוצים ישירים ללקוח על מנת לאפשר לו ערוצי פעולה נרחבים בזמן ובדרך הנוחים לו. בשל כך מפעילה הרשות מוקד טלפוני חכם, המחובר למערכות הרשות. כל הפניות הטלפוניות לרשות נענות על ידי המוקד הטלפוני, ומשך ההמתנה קצר במיוחד. המוקד הטלפוני משרת את לקוחות הרשות הן באמצעות מענה לשאלות כלליות והן באמצעות מענה לשאלות ספציפיות על בסיס נתוני תיק הלקוח (בכפוף להליך זיהוי הלקוח) ואף שולח העתקי מסמכים מתיק הלקוח ומשיב בצ'אט לגבי כל הנושאים המטופלים ברשות .

​​שירותים מקוונים
חטיבת השירות רואה חשיבות מרובה בפיתוח ערוצים שבהם ניתן יהיה לספק שירות בהליך מקוון, כדי לאפשר ללקוח אפשרויות טיפול נרחבות, נוחות, מהירות ומגוונות. בין השאר הושק פיילוט לקבלת השירותים הבאים באופן מקוון:​

א. בקשה להעברת זכויות בשיתוף לשכת עורכי הדין.
ב. מערכת אכלוס משתכנים בשיתוף התאחדות הקבלנים.
ג. משכנתה בהליך מקוון בשיתוף עם איגוד הבנקים והבנקים.

 

 

 

 

 

אברהם ניסים

מנהל חטיבת השירות​

כתובת ​דרך מנחם בגין 125 (קריית הממשלה), ת.ד 7246, תל אביב-יפו, 6701201 

טלפון 03-7632889 

פקס 02-6549048 

דואר אלקטרוני sherut@land.gov.il 

gov